ARSENAL FOREVER: Nasri..Anugerah Bertambah
ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL

Thursday, December 9, 2010

Nasri..Anugerah Bertambah

Player Of The Month November 2010: Samir Nasri Layak !
Hari ini Arsenal.com mengumumkan pemain terbaik bagi bulan November 2010 ialah Samir Nasri. Keputusan yang tepat selepas Nasri memberi persembahan paling konsisten diantara semua pemain Arsenal. Beliau telah menjaringkan 2 gol sepanjang bulan November lepas. Kedudukan beliau dalam pasukan Arsenal semakin kukuh di tambah pula 2 gol terbaik beliau ketika membenam Fulham baru-baru ini.

Dengan keputusan ini, diharap Nasri akan mengekalkan aksi terbaik beliau bersama Arsenal. Ujian seterusnya semestinya pertemuan dengan musuh tradisi kita iaitu Manchester United. Aku harap beliau terus bebas dari sebarang kecederaan serius selepas ini. Perlawanan menentang Manchester Utd nanti merupakan penentuan kejuaraan kita untuk musim ini walaupun masih banyak perlawanan yang bakal kita tempoh.Adios!!

No comments:

Post a Comment